وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه گیلان یکی از مناسب ترین موقعیت ها را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دارد، گفت: می توان با سرمایه گذاری و برداشتن موانعی که برای ...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از میراث آریا، عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری استان گیلان ، در جمع خبرنگاران گفت: ساحل سازی در کنار دریا و رودخانه در حوزه گردشگری بسیار مهم است. رودخانه چاف و چمخاله به طول پنج کیلومتر به دریا منتهی می شود که موقعیت خوبی را برای گردشگری دارد و از مزیت های گیلان به شمار می رود.
وی در ادامه به بازدید از از طول مسیر رودخانه چمخاله به سمت دریا اشاره کرد و اظهارداشت: شهرداری چاف و چمخاله ساحل سازی موقتی را در این بخش انجام داده اند و با توجه به ظرفیت موجود، این منطقه ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد که به جذب توریست نیز کمک می کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه گیلان یکی از مناسب ترین موقعیت ها را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دارد، افزود: همه مناطق این استان بکر و خدادادی است و می توان با سرمایه گذاری و برداشتن موانعی که برای سرمایه گذاران مانع ایجاد کرده شاهد رونق این استان بود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و در سفر یک روزه خود به شهرستان لنگرود، از روستای دیوشل، ساختمان تاریخی اداره نوغان شهر شلمان، بندر گردشگری چمخاله، پروژه های زیرساختی شهرداری چاف و چمخاله و اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان بازدید کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان