بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با ساخت فیلم هایی که به موضوعات مختلف از نگاه های متفاوت به دفاع مقدس می پردازد باید از فراموش شدن این بخش از تاریخ کشور جلوگیری کرد.

احمد نجفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بخش مهمی از تاریخ کشورمان در جنگ گذشت هر کلمه این دفاع مقدس معنای خود را دارد و مگر می شود از تاریخ جدا کرد مگر می شود آن را در شاخه ها و رشت ههای مختلف فرهنگی بها نداد؟
وی افزود: این ژانر باید زنده بماند و آموزش داد و مردم را با آنچه که ندیده و یا کمتر می دانند بیشتر آشنا کنیم تکه های این شهدا در جای جای این کشور در خاک پنهان شده است، برای چه کسی و یا چه سرزمینی رفته اند؟ غیر از این که برای ما بوده حداقل در امر فرهنگی و سینما می توانیم از آن ها یاد کنیم و رسالت خود را برای آن ها انجام دهیم. امیدوارم با نگاه تازه ای به سمت فیلم های دفاع مقدس برویم.
بازیگر سینما و تئاتر اظهارداشت: برای ساخت یک فیلم در موضوعات مختلف یک مجموعه باید حرکت کند، توانایی های ما در بخش تهیه کنندگی زیاد نیست، در مورد فیلم های دفاع مقدس غیر از این که بعد از حاشیه به متن می رسیم به هر حال باید به جایی رجوع کنیم که نامش جنگ است، و برای به صحنه کشیدن آن نیاز به توپ، تانک، نفربر و هواپیما می خواهد این موارد باید کامل در دسترس قرار بگیرد دیگر نمی توان یک کلاشینکف به جنگ با ا برقدرت هایی برویم که می خواهند این دفاع مقدس را در درون خفه کنند برویم.
نجفی افزود: این سرمایه گذاری باید صورت بگیرد، بطور کلی با ورود دولت به این بخش مخالف هستم اما در شرایط کنونی باید از این طریق کار را شروع کنیم و زمانی که از طرف مردم نتیجه گرفتند به صورت خودکار تهیه کنندگان بزرگ و بیشتری پا به میدان خواهند گذاشت و سرمایه گذاری خواهند کرد.
وی گفت: امسال چند فیلم خوب و سطح بالا با موضوع دفاع مقدس در بخش های مختلف ساخته شده است و این مساله جای شکرگذاری دارد، امیدوارم به این بخش از سینما که بخشی از تاریخ کشورمان است بیشتر پرداخته شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان