برنامه «کتاب بان» یکشنبه ۳۱ اردیبهشت، با موضوع نقش ناکتا (نام آوران کتاب ایران) و کارگزار های ادبی در نشر و ترویج کتابخوانی، از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در برنامه این هفته علی اکبر زین العابدین با فرزانه فخریان، مدیر موسسه نامتان درباره تاثیر و نقش این مجموعه در ترویج کتابخوانی گفتگو می کند.

فرزانه فخریان متولد سال ۱۳۶۵، دانش آموخته دانشگاه تهران در رشته کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه، کارشناس ارشد زبان شناسی و دانشجوی دکترای زبان شناسی بوده و مسلط به زبان های روسی، انگلیسی و اسپانیایی است.

در کارنامه فخریان سوابق اجرایی چون: مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل بنیاد شعر و ادبیات داستانی و انتشارات عصر داستان، مشاور توسعه و برنامه ریزی فرهنگی انتشارات علمی وفرهنگی، مدیر امور کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی دیده می شود.

در ناکتا (نام آوران کتاب ایران) از ابتدای تولید محتوا در کنار نویسنده قرارگرفته و به ناشران معرفی کرده و قدم به قدم از نشر و توزیع و معرفی با نویسنده همراه می شوند.

در ادامه برنامه حامد صلاحی مشاور معاون فرهنگی وزیر علوم، درباره چگونگی ترویج کتاب و کتابخوانی  مطالبی را بیان می کند. با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه های تبلیغ کتابخوانی این هفته ناصر بلباسی نانوای مروج کتاب از شهر رشت درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی و با اجرای کارشناسی علی اکبر زین العابدین، یکشنبه هرهفته ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان